Tein tänään ruoaksi täytettyä kesäkurpitsaa, pitkästä aikaa. Halkaisin veitsellä kurpitsan kahtia ja koversin kuorimaveitsellä sen tuollaiseksi "veneeksi". Täytteenä käytin ruskistettua: kesäkurpitsan sisältöä, jauhelihaa, sipulia ja valkosipulia. Sitten laitoin tuon sekoitteen koveretun kurpitsan sisään ja muutama juustoviipale päälle ja uuniin hetkeksi. Niin uskomattoman mehukasta ja rapeaa! Omnom.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti