keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Boozt

Törmäsin tähän uuteen nettikauppaan Cavan blogissa. Piti sitten itsekin hehkuttaa millaisen löydön sieltä tein, tilasin nimittäin konjakinruskean Kendra leather bagin, googlettamalla löytyy kuva jos linkki ei toimi. :) Laukulla oli hintaa 12,95e ja siihen päälle postarit 3,95e. Tuota samaa laukkua myydään tällä hetkellä mm. Vertsussa niinkin suolaiseen hintaan kuin 89,95e! Tajutonta! Värinsä ja materiaalinsa takia olen laukkua lähinnä etäältä kuolannut mutta nyt ei enää tarvi kuin voin hypistellä tuota milloin vain haluan. Hiphei!

Kaikki asiat eivät olleet tuolla yhtään sen halvempia kuin kaupoissakaan ja olen kuullut että tuonne palauttaminen on jokseenkin ongelmallista. Mutta omalta osaltani tämä oli sellainen once in lifetime ostos, eikä palauttamiseen ole tarvetta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti