maanantai 19. syyskuuta 2011

Kävipä munkki.

Pitkästä aikaa kävin kirpputorilla, Valtterin kirpputorilla. Käsittämättömästi katosi taas rahaa, 31e hujahti vaan johonkin. No ei johonkin mutta kuitenkin ymmärrätte mitä tarkoitan. Kuitenkaan se päivän paras löytö ei ollut hintava mutta sitäkin täydellisempi. Syksyyn ihanat hansikkaat, hinta 50 senttiä. Melko kallista, eikö? :) Istuvat käsiini täydellisesti!

lauantai 17. syyskuuta 2011

Sienestämässä.

Muutama kuva sienenmetsästys reissulta. Itse olen kamala nirso ja siedän vain kanttarellejä. Naureskelimme kun näimme erään pariskunnan keräävän sieniä sillä tavalla että aina kun rouvaa bongaa sieniä mies ajaa tienvarteen ja pitää moottorin käynnissä sillä aikaa kun rouvashenkilö kipittää ojaan noukkimaan sienet ja sitten taas matka jatkuu metrin verran. Muutama kuva reissusta:

torstai 15. syyskuuta 2011

Täydellinen puna.

Täydellisen värinen punainen huulipuna on väriltään samanvärinen kuin paloauton punaiset autot. Sitä jos jotain on vaikeaa metsästää. Yleensä törmää niihin jotka on liian pinkkejä tai liian tummia. Mutta sitten eräs päivä törmäsin siihen täydelliseen punaan.


Kuvassa, huulissani väri ei näytä siltä miltä pitäisi joten piirsin teille kuvan:


puteli taas näyttää tältä:


Huolimatta kaikesta fiilistelystä ja ennen aikaisesta helpotuksen huokaisusta tämä huulipuna joutui kiertoon. Ai miksikö? Koin huulillani lievää tinnitystä tätä punaa käyttäessäni joten luovuin sen käytöstä.

Miinukset ja plussat:

- Hinta  tuntuu suolaiselta, halvimmillaan pääsee 20e:n sijoituksella.
- Saattaa aiheuttaa pistelevää fiilistä huulissa niin kuin minulla.

+ Suojakerroin 15.
+ Levittyy hyvin ja on pitkäkestoinen.

keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Boozt

Törmäsin tähän uuteen nettikauppaan Cavan blogissa. Piti sitten itsekin hehkuttaa millaisen löydön sieltä tein, tilasin nimittäin konjakinruskean Kendra leather bagin, googlettamalla löytyy kuva jos linkki ei toimi. :) Laukulla oli hintaa 12,95e ja siihen päälle postarit 3,95e. Tuota samaa laukkua myydään tällä hetkellä mm. Vertsussa niinkin suolaiseen hintaan kuin 89,95e! Tajutonta! Värinsä ja materiaalinsa takia olen laukkua lähinnä etäältä kuolannut mutta nyt ei enää tarvi kuin voin hypistellä tuota milloin vain haluan. Hiphei!

Kaikki asiat eivät olleet tuolla yhtään sen halvempia kuin kaupoissakaan ja olen kuullut että tuonne palauttaminen on jokseenkin ongelmallista. Mutta omalta osaltani tämä oli sellainen once in lifetime ostos, eikä palauttamiseen ole tarvetta. :)

tiistai 13. syyskuuta 2011

Maumau.

Pian tuon reissun jälkeen samat tassut eksyivät Helsinkiin kyläilemään. Kissat ovat tunnetusti pöhköjä ja kovin suloisia semmoisia. Pienempi mau tunki päänsä mm. sängyn alle mennessään piiloon, tuossa kissassa lienee häivähdys kanin järkeä. Isompi mau on niin ronkeli että suostuu leikkimään vain ja ainoastaan maton päällä. :D



sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Hei taas pitkästä aikaa!

Huomasin juuri kuinka koneellani lojuu kymmeniä kuvia jotka on pitänyt ja pitänyt laittaa tänne blogiin. Juttujen purkamisen myötä ainakin blogiin ilmestyy uutta luettavaa. Kävin keskellä kesää Tampereella, ihastuttava viikonloppureissu toisenlaisten tassujen luona. :) Juuri tuona viikonloppuna tulin ensimmäistä kertaa ajatellakseni sellaistakin asiaa kuin asumista Tampereen keskustassa. Liekö vielä muutto edessä?

Ensiksi kuvassa on ihana kaara, kelpaisi mullekin.


Pienemmän kollin tassu.


Nyt se iskee silmääkin eteisen pöydältä.


Joku katu.


Finlaysonin tehdas.


Vohvelikahvila. <3