sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Hei taas pitkästä aikaa!

Huomasin juuri kuinka koneellani lojuu kymmeniä kuvia jotka on pitänyt ja pitänyt laittaa tänne blogiin. Juttujen purkamisen myötä ainakin blogiin ilmestyy uutta luettavaa. Kävin keskellä kesää Tampereella, ihastuttava viikonloppureissu toisenlaisten tassujen luona. :) Juuri tuona viikonloppuna tulin ensimmäistä kertaa ajatellakseni sellaistakin asiaa kuin asumista Tampereen keskustassa. Liekö vielä muutto edessä?

Ensiksi kuvassa on ihana kaara, kelpaisi mullekin.


Pienemmän kollin tassu.


Nyt se iskee silmääkin eteisen pöydältä.


Joku katu.


Finlaysonin tehdas.


Vohvelikahvila. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti