torstai 21. heinäkuuta 2011

Juuri ne oikeat.

Taisin jo jotain mainita ostokuumeestani keltaisiin korkkareihin, enkö? Olen sovitellut yhtä sun toista paria (huom. mitä Tampereelta löytyi) mutta ei vaan natsannut. Jossain vaiheessa minut valtasi valtava epätoivo niiden oikeanlaisten korkkareiden löytymisten suhteen, tietenkään se että katselin Gokin ihania stailauksia, ei kuumettani laannuttanut. Mutta kaiken siinä saatoksien keskellä sain idean spreijata korkkarini keltaisiksi! Ensi alkuun ehdin monesti kaduta tätä operaatiota. Olinhan uhraamassa eräät mustat, vähemmälle käytölle jääneet mutta ah, silti niin hyvät jalassa, korkkarit! Korkoa on vaivaiset viisi senttiä, kärki ei terävä, eikä myöskään liian pyöreä ja mikä parasta nilkkaremmi! Kärsin sellaisesta ongelmasta kuin liian löysät nivelet. Joten nuo remmit omalla kohdallani estävät minkään epämielyttävän nuljahtavan jalasta paikoiltaan. Opin tämänkin asian nuorempana kantapään kautta että vain nilkkaremmillä varustettuja korkkareita tähän talouteen! En muuten toiste lähde tekemään tätä hommaa, puteli saastuttaa järjettömästi luontoa, haisee pahalle ja jouduin monta kertaa spreijaamaan kengät tasaisen värin saamiseksi.



Kuva kengistä ekan spreijauksen jälkeen.



Kuva kengistä monen spreijaus kerran jälkeen eli valmiina. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti