maanantai 19. syyskuuta 2011

Kävipä munkki.

Pitkästä aikaa kävin kirpputorilla, Valtterin kirpputorilla. Käsittämättömästi katosi taas rahaa, 31e hujahti vaan johonkin. No ei johonkin mutta kuitenkin ymmärrätte mitä tarkoitan. Kuitenkaan se päivän paras löytö ei ollut hintava mutta sitäkin täydellisempi. Syksyyn ihanat hansikkaat, hinta 50 senttiä. Melko kallista, eikö? :) Istuvat käsiini täydellisesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti