Näytetään tekstit, joissa on tunniste elämä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste elämä. Näytä kaikki tekstit

maanantai 19. syyskuuta 2011

Kävipä munkki.

Pitkästä aikaa kävin kirpputorilla, Valtterin kirpputorilla. Käsittämättömästi katosi taas rahaa, 31e hujahti vaan johonkin. No ei johonkin mutta kuitenkin ymmärrätte mitä tarkoitan. Kuitenkaan se päivän paras löytö ei ollut hintava mutta sitäkin täydellisempi. Syksyyn ihanat hansikkaat, hinta 50 senttiä. Melko kallista, eikö? :) Istuvat käsiini täydellisesti!

lauantai 17. syyskuuta 2011

Sienestämässä.

Muutama kuva sienenmetsästys reissulta. Itse olen kamala nirso ja siedän vain kanttarellejä. Naureskelimme kun näimme erään pariskunnan keräävän sieniä sillä tavalla että aina kun rouvaa bongaa sieniä mies ajaa tienvarteen ja pitää moottorin käynnissä sillä aikaa kun rouvashenkilö kipittää ojaan noukkimaan sienet ja sitten taas matka jatkuu metrin verran. Muutama kuva reissusta:

torstai 15. syyskuuta 2011

Täydellinen puna.

Täydellisen värinen punainen huulipuna on väriltään samanvärinen kuin paloauton punaiset autot. Sitä jos jotain on vaikeaa metsästää. Yleensä törmää niihin jotka on liian pinkkejä tai liian tummia. Mutta sitten eräs päivä törmäsin siihen täydelliseen punaan.


Kuvassa, huulissani väri ei näytä siltä miltä pitäisi joten piirsin teille kuvan:


puteli taas näyttää tältä:


Huolimatta kaikesta fiilistelystä ja ennen aikaisesta helpotuksen huokaisusta tämä huulipuna joutui kiertoon. Ai miksikö? Koin huulillani lievää tinnitystä tätä punaa käyttäessäni joten luovuin sen käytöstä.

Miinukset ja plussat:

- Hinta  tuntuu suolaiselta, halvimmillaan pääsee 20e:n sijoituksella.
- Saattaa aiheuttaa pistelevää fiilistä huulissa niin kuin minulla.

+ Suojakerroin 15.
+ Levittyy hyvin ja on pitkäkestoinen.

tiistai 13. syyskuuta 2011

Maumau.

Pian tuon reissun jälkeen samat tassut eksyivät Helsinkiin kyläilemään. Kissat ovat tunnetusti pöhköjä ja kovin suloisia semmoisia. Pienempi mau tunki päänsä mm. sängyn alle mennessään piiloon, tuossa kissassa lienee häivähdys kanin järkeä. Isompi mau on niin ronkeli että suostuu leikkimään vain ja ainoastaan maton päällä. :D



sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Hei taas pitkästä aikaa!

Huomasin juuri kuinka koneellani lojuu kymmeniä kuvia jotka on pitänyt ja pitänyt laittaa tänne blogiin. Juttujen purkamisen myötä ainakin blogiin ilmestyy uutta luettavaa. Kävin keskellä kesää Tampereella, ihastuttava viikonloppureissu toisenlaisten tassujen luona. :) Juuri tuona viikonloppuna tulin ensimmäistä kertaa ajatellakseni sellaistakin asiaa kuin asumista Tampereen keskustassa. Liekö vielä muutto edessä?

Ensiksi kuvassa on ihana kaara, kelpaisi mullekin.


Pienemmän kollin tassu.


Nyt se iskee silmääkin eteisen pöydältä.


Joku katu.


Finlaysonin tehdas.


Vohvelikahvila. <3

tiistai 26. heinäkuuta 2011

Maalla, lomalla.

Näin alkuun lyhyt teksti lomasta:


Automatka taittui kahden rakkautta osoittavan lämpöpatterin seurassa. Ikävä kyllä toinen koira ei pysynyt hetkeäkään paikallaan joten häntä ei kuvissa sitten näy.


Piipahdus kylällä.




Saappaat löysivät uuden omistajan, minut. Harmaanvihreät korolliset saappaat ovat Nokian valmistamat. Kerrankin löysin saappaat joissa on kapea lesti ja myöskin kapea varsi. Ja nämä sain mukaani ilmaisiksi koska edelliselle omistajalle ne olivat olleet liian kaposet.



Ikuistin suutarin vai onko tuo sarvijaakko? Se käveli kaiteella vastaan kun olin penkillä lukemassa kirjaa. Jossain vaiheessa se oli kavunnut ylös kattoon ja sieltä sitten tipahti syliini kiljaisujeni saattamana. Osasi säikyttää.



Viimeinen kuva on muistutus Suomen kauniista luonnosta, armoitettujen valkeista kesäöistä. Uin auringonlaskun saattamana, kelluin selälteni ja katselin sanattomana taivasta.

perjantai 22. heinäkuuta 2011

Tommya.

Sain siskoltani tuliaisen, ihan kauniin sellaisen. 


Nätti logo.



Nätti on pussukkakin. 

Kesäillan dekkarit.

Bella Block, tämän saksalaissarjan juonet ovat mitä kamalimpia mutta Simonin ja Bellan suhde tekee siitä virkistävän oloisen. En suosittele kuitenkaan herkille katsojille. Bellaa voi seurata perjantaisin TV2:lla klo 19:20 alkaen.


kuva

Toinen jo paljolti tutumpi sarja on Hercule Poirot. Pieni Belgialainen mies hassujen viiksien kera ratkoo murhamysteerejä. Parhainta antia löytyy kun katselee samalla miljöötä, naisten pukuja, autoja.. Poirot viihdyttää sunnuntaisin TV1:llä klo 18:50 alkaen.



kuva

keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Gok's fashion fix




OMG! OMG! Rakastan tätä sarjaa niin paljon! Se on yhtä viihdyttävä kuin Outsapopin sivuilla kiertely. Aina jotain uutta ja inspiroivaa! Tietenkin kiehtoo kovasti myös ajatus 24kpl:n main piecestä, vaatteiden suhteen. Olen aina ollut itseni vaatettamisen  suhteen, en tiedä mikä istuu itseni kohdalla parhaiten. Joten ajatus siitä että hankin toisen suunnitteleman, itseäni miellyttävän, vaate/asuste kokonaisuuden kuulosti niin ihanalta että on pakko kokeilla toimiiko tuo sittenkään.




Valitsin jonkin aikaa sitten nähdyn Sam sportygirlin. Syy miksi valitsin hänen tyylinsä koska tuli sellainen fiilis että tuo voisi sopia minulle. Tuntui toisaalta mukavalta irtiotolta kokeilla jotain sellaista mitä ei ikinä uskonutkaan pukevansa päälle. Esim. boyfriend farkut tai kultaisia koruja. Edellinen vaatekaappini sisältö oli jämähtänyt mustaan, harmaaseen, nudeen ja valkoiseen. Osa näistä vaatteista löysi tiensä huuto.nettiin ja osa tulevalle Kallion legendaariselle kirppikselle, joka järjestetään torstaina 28.7. 

En siltikään viskannut menemään kaikkia muita vaatteitani tämän muutoksen myötä. Sanotaan vain että tämä  muutos vei vain tarpeen ostaa vaatteita. Jos ostan niin ostan hyvin harkitusti. Tuosta yllä olevasta capsulesta minulta puuttuu: keltaiset korkkarit ja kermanväriset korkkarit. Olen muuten kierrellyt ja kaarellut ympäri suomea etsien itselleni sopivia keltaisia korkokenkiä. Ottaisin mieluusti sellaiset missä olisi nilkkaremmi ja maximissaan kahdeksan sentin korko.