Näytetään tekstit, joissa on tunniste muoti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste muoti. Näytä kaikki tekstit

maanantai 19. syyskuuta 2011

Kävipä munkki.

Pitkästä aikaa kävin kirpputorilla, Valtterin kirpputorilla. Käsittämättömästi katosi taas rahaa, 31e hujahti vaan johonkin. No ei johonkin mutta kuitenkin ymmärrätte mitä tarkoitan. Kuitenkaan se päivän paras löytö ei ollut hintava mutta sitäkin täydellisempi. Syksyyn ihanat hansikkaat, hinta 50 senttiä. Melko kallista, eikö? :) Istuvat käsiini täydellisesti!

keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Boozt

Törmäsin tähän uuteen nettikauppaan Cavan blogissa. Piti sitten itsekin hehkuttaa millaisen löydön sieltä tein, tilasin nimittäin konjakinruskean Kendra leather bagin, googlettamalla löytyy kuva jos linkki ei toimi. :) Laukulla oli hintaa 12,95e ja siihen päälle postarit 3,95e. Tuota samaa laukkua myydään tällä hetkellä mm. Vertsussa niinkin suolaiseen hintaan kuin 89,95e! Tajutonta! Värinsä ja materiaalinsa takia olen laukkua lähinnä etäältä kuolannut mutta nyt ei enää tarvi kuin voin hypistellä tuota milloin vain haluan. Hiphei!

Kaikki asiat eivät olleet tuolla yhtään sen halvempia kuin kaupoissakaan ja olen kuullut että tuonne palauttaminen on jokseenkin ongelmallista. Mutta omalta osaltani tämä oli sellainen once in lifetime ostos, eikä palauttamiseen ole tarvetta. :)

perjantai 22. heinäkuuta 2011

Tommya.

Sain siskoltani tuliaisen, ihan kauniin sellaisen. 


Nätti logo.



Nätti on pussukkakin. 

torstai 21. heinäkuuta 2011

Juuri ne oikeat.

Taisin jo jotain mainita ostokuumeestani keltaisiin korkkareihin, enkö? Olen sovitellut yhtä sun toista paria (huom. mitä Tampereelta löytyi) mutta ei vaan natsannut. Jossain vaiheessa minut valtasi valtava epätoivo niiden oikeanlaisten korkkareiden löytymisten suhteen, tietenkään se että katselin Gokin ihania stailauksia, ei kuumettani laannuttanut. Mutta kaiken siinä saatoksien keskellä sain idean spreijata korkkarini keltaisiksi! Ensi alkuun ehdin monesti kaduta tätä operaatiota. Olinhan uhraamassa eräät mustat, vähemmälle käytölle jääneet mutta ah, silti niin hyvät jalassa, korkkarit! Korkoa on vaivaiset viisi senttiä, kärki ei terävä, eikä myöskään liian pyöreä ja mikä parasta nilkkaremmi! Kärsin sellaisesta ongelmasta kuin liian löysät nivelet. Joten nuo remmit omalla kohdallani estävät minkään epämielyttävän nuljahtavan jalasta paikoiltaan. Opin tämänkin asian nuorempana kantapään kautta että vain nilkkaremmillä varustettuja korkkareita tähän talouteen! En muuten toiste lähde tekemään tätä hommaa, puteli saastuttaa järjettömästi luontoa, haisee pahalle ja jouduin monta kertaa spreijaamaan kengät tasaisen värin saamiseksi.



Kuva kengistä ekan spreijauksen jälkeen.



Kuva kengistä monen spreijaus kerran jälkeen eli valmiina. 

keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Gok's fashion fix




OMG! OMG! Rakastan tätä sarjaa niin paljon! Se on yhtä viihdyttävä kuin Outsapopin sivuilla kiertely. Aina jotain uutta ja inspiroivaa! Tietenkin kiehtoo kovasti myös ajatus 24kpl:n main piecestä, vaatteiden suhteen. Olen aina ollut itseni vaatettamisen  suhteen, en tiedä mikä istuu itseni kohdalla parhaiten. Joten ajatus siitä että hankin toisen suunnitteleman, itseäni miellyttävän, vaate/asuste kokonaisuuden kuulosti niin ihanalta että on pakko kokeilla toimiiko tuo sittenkään.




Valitsin jonkin aikaa sitten nähdyn Sam sportygirlin. Syy miksi valitsin hänen tyylinsä koska tuli sellainen fiilis että tuo voisi sopia minulle. Tuntui toisaalta mukavalta irtiotolta kokeilla jotain sellaista mitä ei ikinä uskonutkaan pukevansa päälle. Esim. boyfriend farkut tai kultaisia koruja. Edellinen vaatekaappini sisältö oli jämähtänyt mustaan, harmaaseen, nudeen ja valkoiseen. Osa näistä vaatteista löysi tiensä huuto.nettiin ja osa tulevalle Kallion legendaariselle kirppikselle, joka järjestetään torstaina 28.7. 

En siltikään viskannut menemään kaikkia muita vaatteitani tämän muutoksen myötä. Sanotaan vain että tämä  muutos vei vain tarpeen ostaa vaatteita. Jos ostan niin ostan hyvin harkitusti. Tuosta yllä olevasta capsulesta minulta puuttuu: keltaiset korkkarit ja kermanväriset korkkarit. Olen muuten kierrellyt ja kaarellut ympäri suomea etsien itselleni sopivia keltaisia korkokenkiä. Ottaisin mieluusti sellaiset missä olisi nilkkaremmi ja maximissaan kahdeksan sentin korko.