lauantai 17. syyskuuta 2011

Sienestämässä.

Muutama kuva sienenmetsästys reissulta. Itse olen kamala nirso ja siedän vain kanttarellejä. Naureskelimme kun näimme erään pariskunnan keräävän sieniä sillä tavalla että aina kun rouvaa bongaa sieniä mies ajaa tienvarteen ja pitää moottorin käynnissä sillä aikaa kun rouvashenkilö kipittää ojaan noukkimaan sienet ja sitten taas matka jatkuu metrin verran. Muutama kuva reissusta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti