tiistai 26. heinäkuuta 2011

Maalla, lomalla.

Näin alkuun lyhyt teksti lomasta:


Automatka taittui kahden rakkautta osoittavan lämpöpatterin seurassa. Ikävä kyllä toinen koira ei pysynyt hetkeäkään paikallaan joten häntä ei kuvissa sitten näy.


Piipahdus kylällä.




Saappaat löysivät uuden omistajan, minut. Harmaanvihreät korolliset saappaat ovat Nokian valmistamat. Kerrankin löysin saappaat joissa on kapea lesti ja myöskin kapea varsi. Ja nämä sain mukaani ilmaisiksi koska edelliselle omistajalle ne olivat olleet liian kaposet.



Ikuistin suutarin vai onko tuo sarvijaakko? Se käveli kaiteella vastaan kun olin penkillä lukemassa kirjaa. Jossain vaiheessa se oli kavunnut ylös kattoon ja sieltä sitten tipahti syliini kiljaisujeni saattamana. Osasi säikyttää.



Viimeinen kuva on muistutus Suomen kauniista luonnosta, armoitettujen valkeista kesäöistä. Uin auringonlaskun saattamana, kelluin selälteni ja katselin sanattomana taivasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti