Täydellisen värinen punainen huulipuna on väriltään samanvärinen kuin paloauton punaiset autot. Sitä jos jotain on vaikeaa metsästää. Yleensä törmää niihin jotka on liian pinkkejä tai liian tummia. Mutta sitten eräs päivä törmäsin siihen täydelliseen punaan.
Kuvassa, huulissani väri ei näytä siltä miltä pitäisi joten piirsin teille kuvan:
puteli taas näyttää tältä:
Huolimatta kaikesta fiilistelystä ja ennen aikaisesta helpotuksen huokaisusta tämä huulipuna joutui kiertoon. Ai miksikö? Koin huulillani lievää tinnitystä tätä punaa käyttäessäni joten luovuin sen käytöstä.
Miinukset ja plussat:
- Hinta tuntuu suolaiselta, halvimmillaan pääsee 20e:n sijoituksella.
- Saattaa aiheuttaa pistelevää fiilistä huulissa niin kuin minulla.
+ Suojakerroin 15.
+ Levittyy hyvin ja on pitkäkestoinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti