Pian tuon reissun jälkeen samat tassut eksyivät Helsinkiin kyläilemään. Kissat ovat tunnetusti pöhköjä ja kovin suloisia semmoisia. Pienempi mau tunki päänsä mm. sängyn alle mennessään piiloon, tuossa kissassa lienee häivähdys kanin järkeä. Isompi mau on niin ronkeli että suostuu leikkimään vain ja ainoastaan maton päällä. :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti